سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس ایرانی جدید با موضوع دوست دارم همیشگی

اس ام اس عاشقانه جدید ایرانی جدید با موضوع دوست دارم همیشگی

 

اس ام اس ایرانی جدید با موضوع دوست دارم همیشگی

اس ام اس ایرانی جدید با موضوع دوست دارم همیشگی

یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه

نام دارو : “دوست دارم “

فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد !

 

 

خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم . . .

 

 

از حقیقت های تلخ خسته ام …

یک دروغ شیرین بگو

بگو دوستت دارم

 

اس ام اس ایرانی جدید با موضوع دوست دارم همیشگی 

نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟

 

 

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی

اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد

و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت !

 

 

هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی  ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .

 

 

به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه

دوستت دارم . . .

اس ام اس ایرانی جدید با موضوع دوست دارم همیشگی 

 

( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .

 

 

آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن

سعی نکن از من دورشی . . . دلت اینجاست و یکی دوستت داره . . .

 

 

با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت

دوستت خواهم داشت

هیچ میدانی چیست ؟

لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . . .