سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اس ام اس جدید 1394 دوستت دارم هایت را به کسی نگو

 

اس ام اس جدید 1394 دوستت دارم هایت را به کسی نگو

اس ام اس جدید 1394 دوستت دارم هایت را به کسی نگو

 

اس ام اس جدید 1394 دوستت دارم هایت را به کسی نگو

دوستت دارم هایت را به کسی نگو

نگه دار برای خودم

من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام

اس ام اس جدید 1394 دوستت دارم هایت را به کسی نگو

 

من از عهد آدم تو را دوست دارم

از آغاز عالم تو را دوست دارم

چه شب ها من و آسمان تا دم صبح

سرودیم نم نم ، تو را دوست دارم

خیلی دوستت دارم ، ده تا !

مثل روزهای کودکی مان !

عمیق ، پاک و بسیــار …

تا زمانیکه به عمق واقعی انسانها پی نبرده ای

دوستشان نداشته باش

زیرا عمیق ترین زخمها زخم خنجر کسی است

که با تمام وجود دوستش داشتی

 

اس ام اس جدید 1394 دوستت دارم هایت را به کسی نگو

 

می ترسم کسی نه خودت را

که دوست داشتنت را از من بگیرد !

چیزی در کلامم نیست

جز دوستت دارم هایی که واژه نیستند

مثل دم در پی بازدم حیاتم را رقم می زنند